pondelok 6. septembra 2010

Ako som sa stal učiteľom

Zdraví vás nový, nádejný učiteľ ekonómie! (-: Dnes som mal svoju prvú hodinu, predmet sa volá Managerial Economics a téma bola produkčné krivky. Moji spolužiaci si určite spomínajú, že špeciálne táto téma z mikroekonómie mi vždy išla (-: Pre predstavu - v triede mám asi 50 študentov, cca 1/3 sú holky, sú to štvrtáci, takže za rok by mali získať MBA. Okrem toho je v triede as 8 ventilátorov, ktoré produkujú hluk dosť veľký na to, aby to spôsobilo problémy v už tak dosť ťažkej komunikácii s miestnymi Indmi. 

Počas hodiny som pochopil, čo znamená frázička "oblial ma pot", pretože to doslovne opisuje to, čo sa so mnou dialo. V miestnej lepkavej horúčave a pod paľbou veľmi štiplavých otázok som sa skutočne pekne zapotil a 60 minút sa mi zdalo veľmi veľa. Ale nakoniec som to prežil. A zajtra môžem ísť zase. A napozajtra zase. A od budúceho týždňa mi pribudne ešte jeden predmet - international business economics. Takže myslím, že ak ma nevyhodia, tak budú moje košele veľmi rýchlo cirkulovať.

Inak sa už v miestnych pomeroch začínam cítiť trochu istejšie. Cez "víkend" (trvá až jeden deň) som trochu spoznal Jalandhar. Nie je tam v skutočnosti nič. Zdalo sa mi to nepochopiteľné, ale skutočne nie je v miliónovom Jalandhare nič, čo by sa dalo považovať za "turisticky" atraktívne. Bežná ulica je však atraktívna až-až, aj keď trochu v inom zmysle. A jazda rikšou môže podľa mňa konkurovať ľubovoľnej atrakcii v akomkoľvek zábavnom parku. Viac o týchto každodenných veselostiach nabudúce (-:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára