streda 1. decembra 2010

Prison Break a dalsie plany

Tak, musim sa trochu smiat... Totiz, vcera som mal pripraveny clanok o mojich dalsich planoch v Indii a chcel som dojst do net cafe a poslat ho. Avsak, clovek mieni, pan Boh meni (alebo niektory z jeho indickych kamosov). A tak sa stalo, ze som dostal vybornu poziciu na mesacnu staz v Dharamshale, centre Tibetskej komunity v Indii. Jedna sa o tibetsku ludsko pravnu organizaciu a mojou ulohou, okrem ineho, bude robit research. Znie to fakt velmi zaujimavo a som z toho velmi stastny (-: Ale po poriadku.

V sobotu 27.11. som opustil moju slavnu univerzitu. Posledne dni boli velmi zaujimave. Jednak sme konecne zacali trochu rozvijat spolocensky zivot, co sa premietlo v neskorych prichodoch z mesta a nedostatku spanku, a jednak ma este na konci zasiahla sila miestnej birokracie v plnej sile. Pre predstavu, posledny den som stravil behanim po kampuse a zhananim 13 (!!!) podpisov od roznych ludi, ktori mali potvrdit, ze nemam ziadne zavazky voci univerzite. Polovicu z tychto ludi a kancelarii som navstivil prvy krat...

No, ale podarilo sa to, dokonca som dostal aj plat a v stasti som sa vystahoval. Pocas prechodneho dna v Jalandhare som sa zucastnil beneficnej akcie pre deti. Moju ulohu velmi presne opisal kamos z Colombie ako "eye candy". Teda, bol som tam aby som vzbudzoval pozornost. Okrem ineho som bol aj v reportazi pre miestnu televiziu. Taketo veci ma ale po par mesiacoch v Indii naozaj nemozu prekvapit (-:

No a potom som sa vypravil do Dharamshaly. Tu som uz raz bol, ale nejako som mal pocit, ze by som tu mohol prist este raz a niecomu sa priucit, o Tibetanoch, budhizme, filozofii a tak. No, a len tak pomedzi to ma napadlo, ze uz ked som tu, ze sa skusim popytat na moznosti nejakych stazi. A tak sa stalo, ze tu ostanem cely mesiac a stanem sa odbornikom na tibetsku problematiku. Zaujimave. Takze najblizsie prispevky asi budu odrazat tuto moju poziciu.

ps: ako ste si vsimli, dnes som neholdoval diakritike. pisem z net cafe a hrozne ma bolia prsty, lebo miestna klavesnica je velmi tazko stlacatelna. ach, moj uzasny notebook s citlivymi klavesami...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára