utorok 31. augusta 2010

Deň pred... (Day before)

(english below)
Je večer pred mojim odletom do Indie... Ak vás zaujíma to, ako sa mi bude vodiť, odporúčam sledovať tento blog. Mám zatiaľ takú ambíciu, že by som tu rád opisoval pomerne podrobne svoje, dúfam, dobrodružstvá (-:

Pre začiatok by som ešte vysvetlil, o čo by vlastne malo ísť. Nasledujúcich 5 mesiacov by som mal stráviť na kampuse Lovely Professional University, ktorý sa nachádza medzi mestečkami Jalandhar a Phagwara v indickom Punjabe. Jedná sa o pracovnú stáž a moja pracovná náplň by mala pozostávať z úkonov, ktoré mi pripomínajú to, čo by mal robiť bežný asistent na bežnej katedre u nás. Tak uvidíme, ako to bude v skutočnosti (-:

It is evening before my departure to India... If you are interested what it will be like, you can check this blog from time to time - I have an ambition now of writing here something about my adventures quite frequently.

For the start, I will explain what is going on. The next 5 months I am about to spend at campus of Lovely Professional University, which is somewhere between Jalandhar and Phagwara in Punjab, India. I should be something like an assistent at the Department of Management and I am very curious what I will be doing in real (-:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára